Life in pictures – Craciunul noaptea

1 minut

Un crampei din viata ca raspuns la provocarea lansata de Costin Comba

Brasovul intr-o noapte de decembrie 2011

Brasov - Porta Elisabeta

Brasov – Poarta Elisabeta

8 răspunsuri la „Life in pictures – Craciunul noaptea”

  1. La multi ani cu sanatate, voie buna si… inspiratie!

    1. Multumesc . La multi ani voiosi si sanatosi !

  2. Frumos!Iubesc mult Brașovul. Are mult pitoresc în orice colțișor al lui!
    La mulți ani !

    1. Si eu ador Brasov – si nu numai pentru ca este orasul meu natal 😉 – ci pentru ca este cu adevarat frumos . Am vazut multe orase din lumea asta si , sincer , poate „concura” cu multe orase „din topuri” . La multi ani !

  3. unde este zapada? ce an trist fara zapada.

    1. Zapada este si ea, in cantitati mai mici ca de obicei , este adevarat , dar este !

  4. tare frumos Brasovul tau … si eu l-am vazut doar in poze… pai sa nu-mi fie mie rusine ?

    1. Pai mai ai timp sa-l vezi , timpul nu-i pierdut !

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.