Vremuri verzi

1 minut

Pentru ca azi tacerea e de aur … sa fie „Miercurea fara cuvinte”

Din ciclul ”Miercurea fara cuvinte” lansat de Carmen.

13 răspunsuri la „Vremuri verzi”

  1. 🙂 până la verde va trebui să fie niţel alb…

    1. Pai nici albul nu-i de lepadat 😉

      1. eu îl iubesc… 🙂 cu tot cu viscolul lui…

  2. Verde da dar pe alte meleaguri,desigur 😀 !

  3. Verde crud acolo unde-i este locul.

    1. Pai crezi ca exista un loc dedicat pentru verdele ccrud ?

    1. Ceea ce m-a impresionat in primul rand a fost culoarea de verde crud incredibil de ireala

  4. tare mi-a placut ce-am gasit pe blogul tau. e minunat si e autentic. te-am trecut in blog-roll-ul meu, sper sa nu te superi!

    1. Bun venit pe aici , eu caut autenticitatea la fiecare respiratie , fortandu-ma sa nu deviez prea tare de la calea propusa.
      P.S. Pai cum sa ma supar , te voi (re)vizita !

  5. si parca se face mai cald, asa cand ne uitam la poza

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.